Етикет онлайн уроку
І. Етикет онлайн уроку
(для учнів і вчителя)
1) Акаунт входу на навчальну платформу має відповідати реальному імені та прізвищу користувача.
Наприклад: Іванова Марія 8а клас
або Сидорова Ольга Марківна, вчитель української мови.
До уроку не допускаються користувачі з невідомими аккаунтами.
2) Вхід на урок здійснюється вчасно, як за 5 хвилин до означеного розкладом часу. Бажано при вході на платформу zoom зареєструватися в загальному чаті.
3) Учасники уроку дбають про свій діловий зовнішній вигляд та фон за спиною у кадрі (можна поставити електронний фон).
Учасники дбають про належні умови проведення уроку (відсутність у кадрі увімкненого телевізора, тварин та інших об'єктів, які відволікають увагу)
4) Хід уроку здійснюється при увімкнених веб- камерах учасників уроку.
(Учні, які не вмикають камеру вважаються відсутніми на уроці. Про можливі технічні проблеми вчителю заздалегідь мають повідомити батьки учня)
Звук має бути вимкненим і вмикатися за навчальної необхідності.
5) Задати питання або звернутися до учасників уроку можна подавши електронний знак(піднята рука в zoom), або увімкнувши звук та назвавши спочатку своє прізвище.
6) Процес загального діалогу під час уроку організовується вчителем (порядок, знак "прошу слова", назватися прізвищем перед промовою).
7) Робити електронні написи на дошці чи демонстрованих візуальних матеріалах можна ЛИШЕ за дозволом вчителя чи спікера.
8) Звернутися до спікера, або інших учасників онлайн заходу можна за допомогою чатів на платформі або інших месенджерах за домовленістю.
9) Не зловживати абревіатурами та смайликами.
10) Бути толерантними до інших учасників освітнього процесу. Не з’ясовувати стосунки та не провокувати конфлікти в робочих чатах.
11) Не поширювати неправдиву інформацію.
12)Дотримуватися правил часу:
- вчасно виконувати та повертати інформацію;
- відправляти повідомлення, листи та виконані завдання до терміну, визначеного вчителем;
- недопустимість «нічних» чатів.
ІІ. Вимоги до оформлення учнівських робіт, які надсилаються для перевірки в умовах дистанційного навчання.
1)Будь яка робота, що надсилається для перевірки має бути підписана у повідомленні чи коментарі електронного листа або містити зазначення автора на самій роботі. Наприклад:
8-а клас Іванова Марія Дом. робота 12.01.21
Тобто, обов'язково зазначається клас, ім'я, прізвище, вид роботи і дата виконання (НЕ дата надсилання!)
2) Якщо написана на папері робота фотографується для надсилання, перевіряти зроблене фото на:
а) освітленість, чіткість, читабельність;
б) дбати про пересилку фото у правильній орієнтації світлини (не боком чи догори дригом)
в) учень має дотримуватися терміну пересилки роботи, зазначеного вчителем.
3) Запізнення при здачі самостійних чи контрольних робіт може означати повторну перездачу роботи на розсуд вчителя.
Buy now
You can now buy this awesome Joomla Theme directly on Themeforest for a really low price for this awesome and stunning Joomla product!
Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
Login
×Register now
I'm a small Introtext for the Register Module, I can be set in the Backend of the Joomla WS-Register Module.
×